12 Kasım 2012 Pazartesi

Kendimi berbat hissediyorum çaresiz yalnız ve acınası... Ağlamak istiyorum çığlık atmak istiyorum kalbimde ki kafamda ki tüm kötülükleri yok etmek istiyorum. Mutlu olmak istiyorum bu kadar mı zor mutlu olmak normal olmak istiyorum etrafımdaki insanlar gibi olmak... Kimseye anlatamadığım sorunlarım var sadece kendi içimde yaşadığım ve bu sorunlar beni boğuyor nefes almakta zorlanıyorum artık hayattan hiçbir zevk almıyorum hiç doğmamış olmak isterdim yada yaşadığım herşeyi unutmak
Neden böyle bir hakkım yok ki sanki bir gün gözlerimi açacağım ve herşeyi unutmuş olacağım.
Sorunlarımı,sıkıntıları,kalp kırıklıklarımı ve o gün yeni bir hayata başlayacağım
Ne olmak kim olmak istediğime bile karar vermeyi beceremeyen bir zavallıyım ben içinden geçenleri dışa vuramayan hayallerinin peşinden koşamayan ve iğrenç şeyler düşünen bir ucube.
Kendim olmaktan yoruldum Çevremdeki herkes ne kadar da normal ama ben psikolojik sorunları olan bir ucubeyim. Pişmanım üzgünüm mutsuzum elimden bir şey gelmiyor ve hiçbir şey değişmiyor.. Neden? Kendimden kaçmaktan yoruldum Berbat bir insan olduğumu bilmekten yoruldum kendimden tiksinmekten yoruldum kendimden nefret etmekten yoruldum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder