29 Ekim 2012 Pazartesi


İnsanlar büyüyünce hayalleri küçülür derler.
Eskiden olsa yada eski ben olsa belki de bunun saçma olduğunu düşünürdüm ama büyükler beni de kendilerine benzettiler sanırım.. 
Büyüdükçe çevrenizdekilerin sizden beklentileri artar. baskı yaparlar bir bakarsın hayatın çoktan onların isteklerine yönelik şekillenmiş. okumalısın, iyi bir üniversite kazanmalısın, çalışmalısın,elin ekmek tutmalı... Aman  yavrum biz senin iyiliğini istiyoruz, kimseye muhtaç olma istiyoruz... Benim iyiliğim? size göre iyiliğim.. Bir kere bile hayallerimizi isteklerimizi sormadan bizim için yaptıklarını söyleyip kendilerini kandırırlar bu yaptıkları bildiğiniz göz boyama...
Ne derseniz diyin ister haklı görün ister saçma görün yazdıklarımı ama ben biliyorum hayalleri arasında sıkışıp kalmış mutsuz insanlarla dolu etraf.. Ve ben korkuyorum. Doğru yolu bulamayıp sıradanlaşmaktan onlar gibi olmaktan korkuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder