29 Ekim 2012 Pazartesi


Sadece benim başıma geliyor olamaz, bunu inkar ederseniz gözümde yalancı durumuna düşersiniz.
 Bazen siz de kendinizi bir boşluktaymış gibi hissetmiyor musunuz? benim için o zamanlarda  nefes almak anlamsızlaşıyor, yutkunmakta zorlanıyorum. Kalbimde tarifi imkansız bir acı duyuyorum, yalnız olduğumu hissediyorum ve çevremde bu boşluğu doldurabilecek hiç kimsenin olmadığını biliyorum.
Evet bu beni fazlasıyla üzüyor. Etrafıma bakınıyorum da mutlu olan ne kadar da fazla insan var. Gerçekten içtenlikle gülümseyen insanlar...
Birde kendime bakıyorum yalnız,üzgün,endişeli.. bir hiçmişim gibi hissetmeden edemiyorum bazen.
Kendisini mutlu edecek biri olsun istiyor insan elinde olmadan.. seni senden daha fazla önemseyecek biri..
Ona sarıldığında bütün korkularından endişelerinden arınmak, başını göğsüne yasladığında saçlarını okşarken kulağına "ben hep senin yanında olacağım beni özlemek için vaktin bile olmayacak seni hep seveceğim" diye fısıldayacak biri..  Evet hayal kurmanın da bir sınırı olmalı değil mi! Ama benim için yok,sizin için de olmasın  İstediğim şey biraz imkansız gibi kabul ediyorum.. Ama o kişiyi beklemek için bolca zamanımız ve hayallerimiz var değil mi?

Bütün olumsuzluklara karşı gülümse ve hayal kurmaktan asla vazgeçme! Çünkü sana yakışan, yapabileceğin en güzel şey bu... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder